Sunday, 12 February 2012

oit2 :P


assalamualaikum..oit2..bangun dah pukul 2.34 am ni .bangun cepat!! ni ade cite yang aina nak cite ni.petang tadi aina sempat beli baju uniform kedet polis.nasib baik ade kalau tak kena denda lari satu padang .yes!hari tu nasib baik kena exercise jer..fuh!! memang selamat =P.sorry la sebab yang aina nak cite tak ade mengena dengan gambar tu.hehe ^^v peace!!...kite sambung balik cite tadi...hari tu kan kena kawat sakit kaki .dalam hati cakap "bile dia nak suruh berhenti ni =.=" tapi sabo je la .kalau salah buat kena ketuk ketampi tapi itu untuk pompuan kalau laki pumping.huhuhu.sambil kawat tu ternampak la budak pengakap..pengakap senang je tak de kawat main sep2 jer .jadi macam kanak2 :) hahaha.lagi satu aina nak cite korang tau tak lagu mamee tu boleh jadi lagu rokok...ni lagu untuk rokok ..."sedutt hembuss mampus x3"huhuhu jadi jangan la merokok.ingat tau jangan merokok!! :).k la sampai sini saje

bye .assalamulaikum..see you :)

No comments:

Post a Comment