Tuesday, 4 February 2014

3.2.2014 ♥


Assalamualaikum. Hehehehe. Hai hai hai bersame dengan aina lagi. Dah lame tak update blog kan ? Dah semestinye lah korang rindu aina kan ? Hahahha. So perasan :p okay. Mung nampo dok gambo kat atas nun tu ? Ni kawe nok cito. Hahaha. Kecek kelate kau. Hensem dok laki kat atas tu ? Hahaha. Dah comfirm comfirm le aina lagi hensem :p hahaha. Dah mula dah aina ni. Ape ? Aina comel ? Terima kasih :3 Hahaha. Dah dah cukup la perasan untuk harini. Aina nak cite yang 3.2.2014 dah cukup 1years 5months with him :* Hehehe. Loveyou ♥ Hahaha. Jangan jeles nohhh. Tu je nak cite senanye. Hahaha. Takde cite dah senanye. So cite pasal ni jele. Btw aina tahun ni ade pbsmr. OMG ! Susah kot. Korang ingat senang ?!?!?! Hahaha. Harap lulus laaa. Amin :) Okay lah sampai sini jelah erk ? Byebye. Xoxo.