Thursday, 8 March 2012

tiru. haha :D

   assalamualaikum. hye korang. Hahaha. Hari ni aina nak cite pasal exam. Fuh!! sepanjang exam memang best la. Kalau kat sekolah menengah ni boleh tiru mehh. :). nasib baik cikgu tak perasan. kawan sebelah aina tu boleh pulak buat muke kesian waktu nak mintak jawapan, tapi kalau tak bagi macam kesian pulak. adoyaii. last2 aina bagi jer la jawapan kat dia kesian sangat tak tahan tengok. hari tu lepas rehat ramai org keluar kelas lepas tu diorang tak perasan yang ade cikgu ade yang kena penampo. rase nak tanye je kat yang kena tampa tu sedap tak. jahat aina kalau cakap mcam tu kat org tu . muehehe. :). tapi cikgu tu lawak. kalau kat sekolah asyik gelak jer. kalau yuna stiap gambar ade lagu. kalau aina pulak setiap percakapan ade gelak. haha :) aina tak boleh kalau dalam sehari tak gelak. eh! jap aina dah tukar topik la pulok. tak pe lah . k lah sampai sini jer bye2. assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment